Hirdetés

Hírlevél

Hírlevél feliratkozás

* Kötelező kitölteni

Facebook

Jelentkezz te is szerkesztőnek a hunmarketingfb@gmail.com e-mail címen és osszd meg recepteidet másokkal is!

Ajánló:

341. Nagyszerű manduláskrém

2014.07.16. 20:40 :: Jámborné Budai Mónika

10434193_682898688444953_2095268737020452814_n.jpg_800x960

,, 20 deka darált héjas mandulát 15 deka  cukorral és 1/4 liter tejjel puhára párolunk , majd félre tesszük hideg helyre kihűlni. Habüstben 3/4 liter tejhez 2 csomag Váncza-vaniliás -krémport keverünk gondosan , hogy csomók ne legyenek benne. Hozzáadunk még 10 deka cukrot és a főtt mandulás tejet Állandó keverés mellett főzzük és 2-3 percig forraljuk. Vizezett őzgerinc , vagy kerek krémformába öntjük , közbe egy-egy összesen 10-12 darab rummal meglocsolt piskótát rakunk. Hideg helyen párórás hűlés után megfelelő dísztálra kiborítjuk és befőtt-gyümölccsel vagy vaníliás tejszínhabbal díszítve szolgáljuk fel , mint kiváló uzsonna csemegét. "

TAPASZTALATAIM A RECEPTTEL:

A recept alapján végül is egy pudingot kell készíteni , aminél én az összes tej mennyiséghez adtam hozzá a cukrot és a pudingport elkevertem csomómentesre és mivel kihagytam azt a fázist amikor a tejet kell felfőzni a mandulával , helyette mandulaolajjal ízesítettem a tejet.
Tehát a mandulás ,cukros,tejet elkevertem a pudingporral és megfőztem. Fél- adagot készítettem el és egy literes kuglóf formába lett elég az adag.
Hideg vízzel kiöblítettem a formát és a megfőzött pudingnak a felét
beleöntöttem a formába , erre rumos-tejbe áztatott piskótákat raktam rétegül és rá öntöttem a maradék pudingot.
Végül betakartam szintén rumos-tejben áztatott babapiskótával.
Hűtőbe raktam és amikor már jól megdermedt kiborítottam egy tányérra és tejszínhabbal, csoki díszekkel díszítettem.

A recept forrása : A mi Süteményes Könyvünk Ma 

Szólj hozzá!

Címkék: sütemény desszert

A bejegyzés trackback címe:

https://jo-receptek.blog.hu/api/trackback/id/tr306514701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása