Hirdetés

Hírlevél

Hírlevél feliratkozás

* Kötelező kitölteni

Facebook

Jelentkezz te is szerkesztőnek a hunmarketingfb@gmail.com e-mail címen és osszd meg recepteidet másokkal is!

Ajánló:

Töltött dagadó, darálthússal

2014.07.16. 20:25 :: Jámborné Budai Mónika

1465188_678642435499561_1610195321_n.jpg_720x960

Hozzávalók:
kb : 1 kg sertésdagadó a hentessel felszedetjük
50 dkg darálthús, nálam most sertéscomb
2 db tejben áztatott és kinyomkodott zsemle, vagy két szelet házi kenyér
2 db egész tojás
2 gerezd fokhagyma finomra vágva
2 evőkanál olívaolaj 
Ízlés szerint : só, bors,

Elkészítése :
A sertés dagadót felszedettem a hentessel, otthon alaposan átmostam.
Szárazra töröltem és kívül -beül , sóval és őrölt borssal jól bekentem.
A darálthúst a többi hozzávalókkal össze kevertem (  mintha fasírtot készítenénk ).
Ezt a keveréket a dagadó hasába töltöttem.
Össze tűztem hústűvel, de varrhatjuk is, csak tálalás előtt el ne felejtsük kihúzni a cérnát a húsból! 
Egy pároló magas-falú sütőedénybe raktam, öntöttem rá 3 deci vizet és letakarva készre pároltam,
140-150 fokos sütőben. 
Amikor meg főtt a hús , leöntöttem róla a maradék vizet és kb 3 deci olajat öntöttem rá.
Most már nem takartam le, így raktam vissza 180-190 fokos sütőbe és készre sütöttem.
Néha-néha kinyitottam a sütőt és a saját olajával lelocsoltam a hús tetejét is.

Tejföllel és vajjal jól kikevert krumplipürével tálaltam.

A recept forrása: Bibimoni receptjei

1 komment

Címkék: karácsony Főétel Húsételek

A bejegyzés trackback címe:

https://jo-receptek.blog.hu/api/trackback/id/tr566514669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jámborné Budai Mónika 2014.07.18. 10:03:11

@PiperPerabo: Minden gasztro újságban és bejegyzésben így van írva ezért lett így írva:))
süti beállítások módosítása