Hirdetés

Hírlevél

Hírlevél feliratkozás

* Kötelező kitölteni

Facebook

Jelentkezz te is szerkesztőnek a hunmarketingfb@gmail.com e-mail címen és osszd meg recepteidet másokkal is!

Ajánló:

Vajas Kiflik, ahogyan én készítem őket

2014.07.17. 19:37 :: Jámborné Budai Mónika

Hozzávalók :
2 deci tej 1 kiskanál cukor
2 dkg élesztő
30 deka liszt
3 dkg vaj
2 evőkanál porcukor
1 tojássárgája
egy csipet só


ELKÉSZÍTÉSE:
Hozzávalókat belepakoltam a kenyérsütőgépbe és a dagasztó programon szép hólyagos tésztát készítettem.
Ezután duplájára kelesztettem a tésztát.
Előmelegítettem a sütőt közepes hőmérsékletre.
A megkelt tésztát 8-részre osztottam , ovális alakra nyújtottam és kiflialakúra tekertem fel.
Szilikonos sütőpapírra raktam egymástól távolabb őket és letakarva ismét kelesztettem 20 percet.
Ezután vízzel lespricceltem a kifliket és előmelegített sütőben kb 20 perc alatt szép pirosra sütöttem őket.
 Nagyon finom puha tésztájú kifliket kapunk ha így készítjük őket.

Recept forrása: Bibimoni receptjei

Szólj hozzá!

Címkék: Péksütemények

A bejegyzés trackback címe:

https://jo-receptek.blog.hu/api/trackback/id/tr926517617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása