Hirdetés

Hírlevél

Hírlevél feliratkozás

* Kötelező kitölteni

Facebook

Jelentkezz te is szerkesztőnek a hunmarketingfb@gmail.com e-mail címen és osszd meg recepteidet másokkal is!

Ajánló:

Karalábé, virsli, sajttal

2014.07.12. 11:58 :: Mária Bársonyné Dankovics

Hasznos Praktikák 1641.jpg

Hozzávalók:

1/2 karalábé, zsírszegény sajt, ( én a feta sajtot szeretem), 3 db. baromfi virsli.

Elkészítés:

A karalábét félbe vágom, lehámozom. Mindent felkockázok,  és kínálom. Mivel diétára vagyunk fogva ezért ilyen könnyű vacsorát eszünk, mindig más saláta féleséget, de zöldség és sajt sosem hiányzik belőle. Ezt mindenki az ízlésének megfelelően variálhatja magának. Egészséges,  nem terheli a gyomrot, este 18 óráig ehető mindenkinek a vacsora. Ezt a diabéteszes állította össze, és ha lehet minden étkezést ugyan abban az időben együk meg, ha az ebéd 12 órakor van akkor mindig akkor együnk ne összevissza. Este 18 óra után csak vizet fogyaszthatunk. Én amióta átálltam sokkal jobb a közérzetem. Higgyétek el érdemes figyelni magunkra!!!!!!!

Szólj hozzá!

Címkék: saláta

A bejegyzés trackback címe:

https://jo-receptek.blog.hu/api/trackback/id/tr996502469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása